torsdag 28 augusti 2014

Välkommen till min nya blogg!

För ganska precis ett år sedan startade jag Återigen, en sy- och pysselblogg med återbruksfokus. Under året som har gått har jag upptäckt att det är roligt att blogga, fast ibland lite enformigt och tidskrävande att bara blogga om handarbete. Särskilt på sista tiden, när jag inte har bloggat alls, har jag kommit på en massa saker som jag skulle vilja dela med mig av men som inte passar in i Återigens tema. Därför har jag bestämt mig för att starta en ny, mer blandad blogg.

Jag kallar min nya blogg för "Marias idéer" eftersom planen är att berätta och visa mina idéer, tankar och påhitt inom flera olika områden. Det kommer bli en del sömnad och pyssel som förut, men bloggen kommer också handla om böcker, matlagning och bakning, secondhandfynd, miljövänlighet och kanske även litegrann om blommor, trädgård, träning och annat kul. Men precis som tidigare, ja, kanske i ännu större utsträckning, kommer jag att blogga för att det är roligt och när det är roligt, så blir det pauser ibland är det okej och blir det bara inlägg av samma typ flera veckor i rad är det också okej!

Jag hoppas att ni ska trivas här hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar