tisdag 7 juli 2015

Läs-a-lot sommaren 2015, dag 2

Idag har jag inte läst lika mycket som igår. Det har främst tre anledningar:
1. Mer sömn och mindre vakentid på natten (positivt på alla andra sätt än för lässtatistiken!)
2. Besök av min syster en stor del av dagen
3. En av böckerna jag har läst (Väldigt sällan fin) är mindre snabbläst än de böcker jag läste igår.

Under natten läste jag främst i Väldigt sällan fin av Sami Said, 98 sidor. Framåt morgonen tog batteriet i paddan slut och då bytte jag till Åren i Paris av Paula McLain som jag hade i telefonen. Den sistnämnda fångade mitt intresse mer så jag fortsatte läsa den även när paddan laddats klart. 225 sidor blev det totalt i den under dagen.

Summering av dag 2:
Antal lästa sidor: 98 + 225 = 323
Poäng i läs-spurter: 0 (det verkar inte ha varit något lässpurt idag)
Utlästa böcker: Ingen

Totalt antal lästa sidor under veckan: 894
Totalt antal poäng i läs-spurter under veckan: 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar