onsdag 8 juli 2015

Läs-a-lot sommaren 2015, dag 3

Ännu en läs-a-lot-dag är slut och jag har kommit ytterligare en bit på vägen mot mitt mål. Jag har läst ut två böcker och påbörjat en tredje, Själamakerskan av Michela Murgia. Läs-spurten råkade även denna gång sammanfalla med att lilla E åt (och sedan sov i mitt knä) så jag kunde vara med den här gången också! Exakt 50 sidor lyckades jag läsa under den halvtimmen vilket gav mig två poäng.

Sammanfattning av dag 3:
Antal lästa sidor: 111+ 69 + 86 = 266
Antal poäng i läs-spurten: 2
Utlästa böcker: Åren i Paris av Paula McLain och Väldigt sällan fin av Sami Said

Totalt antal lästa sidor under veckan: 1160
Totalt antal poäng i läs-spurter under veckan: 5
Totalt antal utlästa böcker under veckan: 4 (varav 2 påbörjade i förväg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar