lördag 11 juli 2015

Läs-a-lot sommaren 2015, dag 5-6

Dag 5 av läs-a-lot-en blev det mindre läst än tidigare. Vi skulle resa bort så jag ägnade rätt mycket tid till att packa, åka bil och sedan umgås med min familj. Jag fortsatte läsa i Stockholm Octavo av Karen Engelmann och påbörjade även Rapport från en skurhink av Maja Ekelöf.

Summering av dag 5:
Antal lästa sidor: 175 + 48 = 223
Antal poäng i läs-spurten: 0 (det var ingen spurt idag)
Utlästa böcker: Ingen

Totalt antal lästa sidor under veckan: 1791

Dag 6, idag, blev det lite mer läst trots att jag ägnade en hel del tid åt att umgås med folk. Jag läste ut Stockholm Octavo och påbörjade Fjäril i koppel av Zinat Pirzadeh. Rapport från en skurhink fick dock vila helt under dagen. Läs-spurten missade jag eftersom jag åt lunch med familjen just då.

Summering av dag 6:
Antal lästa sidor: 165 + 246 = 411
Antal poäng i läs-spurten:  0
Utlästa böcker: Stockholm Octavo av Karen Engelmann

Totalt antal lästa sidor under veckan: 2202
Totalt antal poäng i läs-spurter under veckan: 5
Totalt antal utlästa böcker under veckan: 7 (varav två påbörjade i förväg)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar